dilluns, 20 d’abril del 2009

QUINA BOGERIA !!!! / ¡¡¡¡¡QUE LOCURA!!!!!!!

Quina bogeria!!!! amb l'arribada de la primavera que diuen que la sang altera, arriben aquests nous Sals. N'hi ha molts més que he anat descartant però en dos dies m'he apuntat a tots aquests. Segur que em faltaran hores però tot s'intentarà.

¡Que locura!!! con la llegada de la primavera que dicen que la sangre altera, llegan estos sals nuevos. Hay muchos más en la red que he ido descartando pero en dos días me he apuntado a todos estos. Seguro que me faltaran horas pero se intentará.

El primer és el de les casetes de paper-piercing que organitza la meva amiga Anna i per tant no m'hi podia negar.

El primero es de casitas de paper-piercing organizado por mi amiga Anna por lo cual no me podía negar.
Aquest és de redwork (encara no n'he fet mai) i l'organitza el foro de punto de cruz. Consta de 3 patrons diferents i es durà a terme els mesos de juny, juliol i agost. Amb un objectiu mensual.

Este es de redwork (todavía no he probado esta técnica) , lo organiza el foro de punto de cruz. Consta de 3 patrones diferentes y se llevará a cabo los meses de junio, julio y agosto. Con un objetivo mensual.



Un disseny de punt de creu que trobo preciós i al que després de trobar-me'l per diversos blocs tampoc hi he pogut renunciar.Organizado por Belinda.

Un diseño de punto de cruz precioso, al cual despues de encontrarlo por diversos blogs tampoco he podido renunciar.Organizado por Belinda.




Si us animeu i em voleu acompanyar en aquesta bogeria trobareu els enllaços en aquest post i sino ja us aniré ensenyant els meus avanços.

Si os animais y me quereis acompañar en esta locura encontrareis los enlaces en este post y sino ya os iré enseñando mis avances.

12 comentaris:

Júlia ha dit...

Gairebé bingo, dos de tres, el de l'Anna, i el de la Belinda... Una passada! Per cert n¡hi ha un altre de punt de creu fantàstic a la nit et passo l'enllaç que ara no el tinc a `ma`.
Petonets
Júlia

Maria ha dit...

Ostres estas molt treballadora, no??

Ja ens aniras ensenyant el resultat!!

Segur que tu pots amb tot!

ara ha dit...

Quien da mas????? jajaja asi me gusta, ni un minuto de sosiego.
Bss.

kareencountry ha dit...

Todo está precioso, no bordo mucho, pero estoy practicando, en algún momento podré participar y terminar la labor.
Tus camisetas siempre hermosas.
Besitos

Iherba ha dit...

Hola paso a saludarte y darte las gracias por tu voto en el desafio de marzo. Besos iherba

Bruna ha dit...

Quanta feina!!!!, jo he fet el mateix però amb uns altres.
Després tindras uns treballs magnífics!!!!.
Petonets

loly ha dit...

Como nos desafias eh?? No es justo!!!
Ya no doy abasto, y me gustan todos, buuaaaaaaa.
Bueno ya verás cuando empiezes con el redwork , después ya no habra quién te pare, coser y cantar.
Seguiré tus pasos, "verde dce envidia", jajaja.
Saludos

Isangel ha dit...

Hola preciosa, pues yo si Dios quiere te acompañare en el sal de redwork al que tambien estoy anotada. Los otros dos son tambien preciosos, pero yo estoy full, jeje,

Espero que te sea leve, jeje, y me encantara ir viendo tus avances.

Besos..:Isangel

Kela ha dit...

Jajajaja, te has Sal-ado hasta las trancas!!!!

Helen ha dit...

vaya, creo que tienes poco trabajo, pásate por mi blog, que tengo otro con el que tentarte.
besos

Gladys Creativa ha dit...

Noia! tu et llançes a tot veritat?
Estare pendent dels avanços!

isabelita ha dit...

Uf, que trabajadora, yo me he apuntado al de casitas de Ana y como estoy en 1000 más no se yo si los daré acabado algún día, un beso