dimarts, 29 de novembre del 2011

CRISTINA

Una altra samarreta, tot i que us dic que no serà l'última. En tinc dos més per fer. Aquesta en color negre era per la Cristina que feia 11 anys i a aquesta edat ja no volen segons quins colors. Així que vaig apostar pel negre i per donar-li una mica de color aquesta kokeshi totalment diferent a les anteriors.
Us agrada??

Otra camiseta, aunque os anuncio que no será la última. Tengo dos más por hacer. Esta de color negro era para Cristina que cumplía 11 años y a esta edad ya no quieren según que colores. Así que aposté por el negro y para darle un poco de color esta kokeshi totalmente diferente a las anteriores.
¿¿Os gusta??

7 comentaris:

Montse ha dit...

Donç si, al menys a mi m'agrada.
Crec que amb totes les japonesses que has fet ya tindries el quilt fet, jajaja.

Petons

Anna ha dit...

Preciosa, felicidades.

Patchwork, Tilda i altres coses... ha dit...

molt originals les samarrtes ,molt bona idea

Ana ha dit...

Quedan preciosas.
Besinos

Laura ha dit...

Monísimes !!!!
M'encantan !!

Un petonet !

Rosa ha dit...

son totes monisimes
petons

Mari Creu ha dit...

Hola guapa!
He canviat d'adreça del blog, tinc problemes tècnics...
Ara em trovare aquí:
http://patchworktildaialtrescoses.blogspot.com/
Molt bones festes.