dimarts, 15 de novembre del 2011

CREATIVA COMPRES / CREATIVA COMPRAS

Aquestes són les meves compres a Creativa. Hi havia coses precioses però també us he de dir que estava tot molt car.
Estas son mis compras en Creativa. Habia cosas preciosas pero tambien os diré que estaba todo carísimo.

Per començar un pot de jumping clay per les meves petites.
Para empezar un tarro de jumping clay para mis pequeñas.

Uns botons de fusta i uns rodets de fil de torneria Castells.
Unos botones de madera y unos carretes de hilo de torneria Castells.

Botons de la Pepi "mi casita de patch".
Botones de Pepi "mi casita de patch".


Un panel nadalenc també de "mi casita de patch".
Un panel navideño también de "mi casita de patch".

Mireu quin osset més maco va fer la Laura només encetar el Jumping Clay, està feta una artista.
Mirad que osito mas bonito hizo Laura cuando estrenó el Jumping Clay, está hecha una artista.

7 comentaris:

ana-ane ha dit...

Hola guapa, que pena no haber coincidido, mis compras las hice un poquito en cada sitio, pero lo que más me gustó es un libro que le compré a Pepi.
Espero que dentro de unos meses podamos vernos en Sitges.

Un beso

Sílvia ha dit...

Quina enveja!! Jo no vaig poder anar-hi, tenia un cap de setmana ple de compromisos... Això que gairebé mai tinc res a fer!!! Per cert, què és això del Jumping Clay?

corapensa ha dit...

!Me encantan los botones y los carretes

Montse ha dit...

Bones compres, espero veure alguna casella del calaix...ànims.
Que xulo li ha quedat l'os!!

Petons

Laura ha dit...

Me encantan los botones !!!!
Muchas gracias por tu visita !!

Un besito guapi !

Rosa ha dit...

jo tambe ho vaig trobar tot mol car
petons

la.lluna.d.abril ha dit...

Una artista com la mare
Petonets