dilluns, 14 de novembre del 2011

CREATIVA 2011 TALLERS /CREATIVA TALLERES

Aquest any per a no perdre el costum, he fet tallers. Però he deixat de banda les labors i m'he passat al modelatge.
Aquest platet de bombons els vaig fer a Jumping Clay, és una argila sensacional adequada per a totes les edats, tant per a nens a partir de 3 anys, com adults, inclús per la tercera edat fan tallers a les residències d'avis ja que és terapeutic i molt relaxant.

Este año para no perder la costumbre, he hecho talleres. Pero he dejado de lado las labores y me he pasado al modelaje.
Este platito de bombones lo hice en Jumping Clay, es una arcilla sensacional adecuada para todas las edades, tanto para niños a partir de 3 años, como adultos, incluso para la tercera edad hacen talleres en residencias de ancianos ya que es terapeutico y relaja muchísimo.


Aquest cupcake i aquesta cookie la vaig fer a Kirei, una canya de materials. Queda tot super real.
Este cupcake i esta cookie la hice en Kirei, una caña de materiales. Queda todo super real.

Que us sembla ?? tinc traça, oi?? ja,ja no em cal padrina.
¿Que os parece? ¿tengo maña, no? ja,ja, no tengo abuela.

10 comentaris:

Victòria ha dit...

Mmmmmmmmmm! Estan dient menja'm! Petons.

Montse ha dit...

Mira que casi nos los comemos,jajajaja.
Un plaer Pili, una Creativa més, oi??

Petonets

Florin ha dit...

El cupcake i la cookie, semblan de veritat, ves en compte a deixar-los sobre el marbre, no fos cas que algú...
Petons

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Si semblen de veritat!!! :)

Noel ha dit...

Qué buena idea has tenido, han quedado geniales, qué éxito. bs

la.lluna.d.abril ha dit...

Ostres si no ho dius em crec que has fet "cuinetes", ¿i aquesta pasta és més manejable que el fimo?
Una abraçada

PILAR BUJALDÓN ha dit...

Que ben fets, semblan de veritat!!!. Va ser un plaer saludar-te a Creativa, fins la propera. Petóns

eli ha dit...

saps que aquest era el taller que m'havia reullat per fer ??? quina gràcia !! ja m'explicaràs que tal va anar !! petons

La Calaixera de Labors ha dit...

Si fosin de veritat els hi faria una mossegada, jajajaja. T'han quedat genials!!. Jo tampoc vaig comprar massa cosa, com tu dius, tot molt car; espero que a Sitges les coses estiguin més assequibles i portin m és novetats.

Petons. Olga

Carme Mateo ha dit...

Hola Pili no si val , tu em vas veure i jo no, la proxima em de quedar, petons
Carme