dijous, 5 de març del 2009

PREMIS / PREMIOS

Aquesta setmana m'han otorgat aquests premis:
El primer de mans de la Helen i el de la copa de mans de Olga de la calaixera de labors. Us agraeixo a les dos el gest d'haberme otorgat aquest premis i jo a la vegada els concedeixo a totes les blogueres que em visiteu.

Esta semana me han otorgado estos premios:
El primero de manos de Helen y el de la copa de manos de Olga de la Calaixera de labors. Os agradezco a las dos el gesto de haberme otorgado estos premios y yo los concedo a todas las blogueras que me visitais.

4 comentaris:

Ana ha dit...

Felicitaciones por tus premios.
Besinos

Maria ha dit...

Ostres quants premis!!! Que be, enhorabona!!!

Pel que em preguntes de Sitges, doncs si que m'agradaria, però no se ni quan es.

Que hi vas tu??? Quins dies és???

Un super petonas!!

Júlia ha dit...

Enohorabona pels premis... Potser m'equivoco però tinc la idea de que avui és el teu aniversari? Si és així, felecitats Pili.
Petonets
Júlia

DIDI ha dit...

Creo que alguien cumple por aquí....


F E L I C I D A D E S

.. cuidado con la bebida..

Biquiños