dimecres, 11 de març del 2009

LLUNA / LUNA

Un altre cop és lluna plena, així que toca ensenyar com va la meva recollida de fils. A la foto veureu 2 pots: el petit és el meu augmentant però discretament. L'altre es de la meva mare que quan es va assabentar de que guardava els fils em va dir que també me'ls podia guardar. Ma mare ho recicla tot així que dissabte em va portar el pot ple. Ella broda, cus i últimament fa llençols adaptables així que quan ha de desfer els repunts treu una bona colla de fils. Amb aquesta collita ja en tinc per omplir algun coixinet d'agulles o alguna coseta petita però m'esperaré a finals d'any a veure quants en tinc.

Otra vez es luna llena, así que toca enseñar como va mi recolecta de hilos. En la foto vereis 2 tarros: el pequeño es el mío que va aumentando discretamente. El grande es de mi madre que cuando se enteró de que guardaba los hilos me dijo que también me los podía guardar. Mi madre lo recicla todo así que el sábado me trajo el tarro lleno. Ella borda, cose y ultimamente hace sábanas adaptables así que cuando deshace los pespuntes saca un buen grupito de hilos. Con esta cosecha ja tengo para rellenar algun acerico o alguna cosita pequeña pero me esperaré a finales de año para ver cuantos tengo.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Que buena idea, yo tambien voy a guardar los hilos a ver que me sale a mi. Yo creo, que tu madre, al final de año tendra para rellenar varios cojines!!! Jeje! Un abrazo.

SOGAMAR ha dit...

Yo también los voy guardando. Pero tengo muy poquitos.
Coso muy poco pq no tengo mucho tiempo. Pero poquito a poquito...

Maria ha dit...

Bufff quants fils!!!

Ets molt treballadora!!!

Unknown ha dit...

HOla bueno que tengas suerte con la recolecta de hilos,,
jeje yo no pidria por que caen todos al piso y como es e alfombra , despues mi mama pasa lña aspiradora y cahuu hilos
besos

Marian ha dit...

gràcies pel teu comentari!! m'ho he passat pipa, fent aquesta mini geisha, el "monyo" m'ha donat molta feina, no savia com fer-lo!!i la teva es una monada!

Montse ha dit...

Ostres!!! Menuda recolecció heu fet jajaja.