diumenge, 9 de desembre del 2012

COMPRES A CREATIVA/ COMPRAS EN CREATIVA

Aquest any en lloc de fer tants taller, m'he dedicat a passejar i comprar. Els tallers els trobava massa cars o poc interessants.
Este año en lugar de hacer tantos talleres, me he dedicado a pasear y comprar. Los talleres los encontraba caros o poco interesantes.

Aquestes són les meves compres:
Estas son mis compras:

Uns cup cakes per a que decorin les meves filles de Pepa Paper.
Unos cup cakes para que decoraren mis hijas de Pepa Paper.

Un kit d'una pera costurer. A veure si la sabré fer!!
Un kit de una pera costurero. ¡A ver si la sabré hacer!

Una caseta d'ocells de fusta i una cinta adhesiva d'aquestes que estan tant de moda.
Una casita de pájaros de madera y una cinta adhesiva de estas que estan tan de moda.

Robetes estampades del Taller de la Pepi.
Telitas estampadas del Taller de Pepi.

Una caixa per les canilles.
Una caja para las canillas.

Més robetes estampades i un panell.
Más telitas estampadas y un panel.

Fustetes per a fer penjolls per l'arbre i complements.
Maderas para hacer adornos para el árbol y complementos.

Una revista de punt de creu i el llibre Rita & Nico que ha editat recentment JanetJul.
Una revista de punto de cruz y el libro Rita & Nico que ha editado recientemente JanetJul.

Que us semblen les meves compres? Us agraden ?
Que os parecen mis compras? Os gustan?

9 comentaris:

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Qué compras más chulas y variadas! un beso!

Lourdes ha dit...

Son unes compres molt maques. Jo tampoc vaig fer cap taller, també els vaig trobar cars pel que eran, i encara vaig fer menys compres que tu. Trobo que han faltat stands i exposicions. Esperem les teves obres amb el material adquirit. Bona setmana, petons.

Maribel "Mergablo" ha dit...

Son unas compras estupendas para crear y dar rienda suelta a la imaginación.
Espero ver pronto algo hecho con ellas.

Saludos ^-^

Unknown ha dit...

Quina xulada de compres!!!!!!!

sweetpach ha dit...

Hola,

Es comprat molt i variat, ara a fer cosestes ja ens les ensanyras.

Un peto.

Raquel i Neus

Unknown ha dit...

Hola guapa! Quan puguis passat pel meu blog! Tinc un premi x tu! Felicitats!

Rosa ha dit...

ara a treballar
les robes xules,xules

Jan et Jul ha dit...

Moltes gràcies per venir al nostre stand i comprar el nostre primer llibre RITA & NICO BLOCKS, desitjem que sigui una font d'inspiració!

Si algú més el vol, el pot comprar a la nostre web: http://www.janetjul.com/accesorios/rita-nico

Bon Nadal i Bones Festes!

Montse ha dit...

Ara toca treballar!!!

Petonets

*Bon Nadal