dimarts, 1 de març del 2011

JA TINC CALAIX / YA TENGO CAJÓN

Ja tinc el meu calaix d'impremta no és original perquè no me l'he volgut jugar a demanar-ne un a ebay França i que després m'arribés corcat o en mal estat.
Aquest és de la Torneria Castells és més petit que els autèntics però per a mí en tinc més que suficient, te 55 caselles !!
Intentaré ensenyar-vos els meus avenços el dia 1 i 15 de cada mes, tot i que no m'apunto a cap sal, ja que aniré al meu ritme sense presses ni terminis.

Ya tengo mi cajón de imprenta. No és original porque no me he querido arriesgar a pedir uno a ebay Franci y que después me llegara con carcoma o en mal estado.
Este es de Tornería Castells, es más pequeño que los auténtico pero para mí tengo más que suficiente, tiene 55 casillas !!
Intentaré enseñaros mis avances el dia 1 y el 15 de cada mes, aunque no me haya apuntado a ningún sal, ya que iré a mi ritmo, sin prisas ni plazos.

14 comentaris:

Montse ha dit...

Donç apa, ja pots començar a brodar, segur que quedara un treball ben bonic.

Petons i fins demà.

SUSANA RODON ha dit...

Bienvenida al club, cuando empiezas a bordar es una adición. Un beso.

Victòria ha dit...

N'he vist un en directe i és molt maco i amb 55 caselles tens per entretenir-te una estona. Anirem seguint els teus avenços. Petons.

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Doncs ja ens aniràs ensenyant els teus avenços. Petons

la.lluna.d.abril ha dit...

Uiii, ja has caigut a la temptació, jejejeje
Bé, aviat ens atraparàs, i més a mi que al pas que vaig ..., i a més a més encara estic sense calaix :(
Una abraçada

ana-ane ha dit...

Muy bonita tu caja, se ve muy lustrosa o que le has dado una buena pasada, me encantará ver todos esos cajones llenos.

Tu patrona bellisima.

Un beso

Conxi ha dit...

Benvinguda al club...jo tans sols fa uns dies que l'he trobat...el tinc que restaurar... també tenía l'opció de comprar un com el teu.... ara ens toca treballar.
una abraçada

Júlia ha dit...

Jo també m'he comprat un i l'Àngels de filart també...
Petonets

Ordinopatch ha dit...

Gràcies per la teva visita. El teu calaix és molt xulo i 55 caselles ja es suficient. Petons

Rosa ha dit...

quina febre amb els calaixos
espero veure els teus avanços
petons

Carol ha dit...

Que xulo!!! El tamany pel meu gust és ideal i mira que el més grans m'encanten pero no sabria on posar-lo. M'has donat una bona idea.

Marta ha dit...

Ohh què bonic!!! Ja tinc ganes de veure'l acabat així que esperaré els avenços amb impaciència!!!

Isangel ha dit...

Hola! yo tambien lo estoy haciendo, ya veras que bien cuando empiezes a llenarlo. Se ve muy bonito.

Ire siguiendo tus avances.

Besoss

Ainara ha dit...

Joa també me'l vaig comprar a la Torneria Castells però a la botigueta que tenien al Creativa Saragossa. Ara el problema o la dificultat és d'on treure els patron tan petitets. Algu em podria recomanar? moltes gràcies!