dimecres, 9 de desembre del 2009

DESDE PAMPLONA...

Desde Pamplona em va arribar aquesta postal amb un didal preciós de mans de Ara, que va voler que tingués un record de la seva nova terra a la meva col·lecció.
Moltes gràcies!! el guardaré amb molt carinyo.

Desde Pamplona me llegó esta postal con un dedal preciosos de manos de Ara, que quiso que tuviera un recuerdo de su nueva tierra en mi colección.
Muchísimas gracias!! lo guardaré con mucho cariño.

8 comentaris:

patchworkpasion.blogspot.com ha dit...

Hola Pili, perdona por contestar tan tarde, pero a penas tengo tiempo y solamente en mis ratitos libres en la tienda puede conectar algunos momentos. En mi asa nueva todavia no tengo internet.
Que pena que no nos conocimos en la feria, la verdad que estuvimos muy, pero muy cerca. La caida me dolio hasta a mi, era amiga tuya? Espero que no le ha pasado nada grave porque fue una caida muy mala.

El aniilo tambien me lo hice en la feria, fue el primer curso en que me apunte, a lo de las bufandas no me apunte al principio y despues cuando me decidi no quedaban plazas. pero aqui en Canarias tampoco nos hace falta jajaj.
un beso fuerte y espero conocernos pronto

Bettina

Noel ha dit...

Ya veo q aprovechaste los cursos de Creativa, que bien lo pasastéis. Bs

Estrella ha dit...

Que bonita tierra navarra y que lindo gesto el de Ara, un saludo, Estrella.

àngels patch ha dit...

com tens la vitrina? pintada i plena...Bé un més a la colecció.
Petonets

MARGA'S HAPPY CRAFTS ha dit...

Pili, es genial quan la col•lecció de didals va creixent, la meva ja comença a tenir també cara i ulls En relació al llibre dels pastissets que em preguntes el vaig comprar a l’estand de la Dolors, pots contactar amb ella en el seu blog: http://lagulla.blogspot.com/ Espero ens puguem veure a la KDD de Nadal. Petons Nadalencs.

Gladys Creativa ha dit...

és preciós Pili!!!!
Fa molte il·lusió rebre detallets com aquest!

Rosa ha dit...

creec que avies de comprar un altre vitrina.aviat et quedara plena
petons

Glòria Garcia ha dit...

Tens eun regalet per a tu al meu blog.