diumenge, 31 de maig de 2015

SAMARRETA SNOOPY / CAMISETA SNOOPY

M'he liat la manta al cap i m'he animat a fer una samarreta. Vaig treure el patró d'una samarreta d'hivern tiradeta que m'agradava molt i n'he fet una d'estiu amb màniga curta.
La roba m'encanta i a la meva filla també, tot i que n'hi ha que han dit que sembla un  pijama. Sé que els acabats es poden millorar però no està gens malament, oi?



Me he liado la manta a la cabeza y me he animado a hacer una camiseta. Saqué el patrón de una camiseta de invierno tiradita que me gustaba mucho y he hecho una de verano con manga corta.
La tela me encanta y a mi hija también, aunque hay quien dice que parece un pijama. Se que los acabados se pueden mejorar pero no está nada mal, ¿no?

4 comentaris:

EL RINCON DE CHELO ha dit...

Pues te ha quedado muy bien!!! bss

kareencountry ha dit...

La práctica hace al maestro!!!! Yo la veo linda además me encanta Snoopy!!!!
Besitos

A Dd ha dit...

I read, enjoy and learn from your blog. Thanks! Keep on posting.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

_________________
Buy Archeage Gold
RS3 Gold
RS Gold

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

T'ha quedat molt bé! Els Snoopies són molt simpàtics. Petons