diumenge, 11 de gener del 2015

BOLSO

Comencem any i el propòsit d'enguany és:  publicar més sovint :)
Per aquesta primera entrada us ensenyaré un bolso que vaig fer per regalar a l'Helena que va fer 11 anys al desembre.
Està fet amb loneta de color lila i una roba de cotó amb estels. 

Empezamos año y el propósito de este año es: publicar más a menudo :)
Para esta primera entrada os ensenyaré un bolso que hice para regalar a Elena que cumplió 11 años en diciembre.
Está hecha con loneta de color lila y una tela de algodón con estrellitas.


També li vaig fer un targeter per a que hi guardi la tarja del bus i les seves targetetes. 
También le hice un targetero para que guarde su bono del bus y sus targetitas.


A ella li va agradar molt i a vosaltres?
A ella le gustó mucho y ¿a vosotras?

6 comentaris:

EL RINCON DE CHELO ha dit...

Te ha quedado muy chulo el conjunto, bss

Yolanda Lapeira ha dit...

M'agrada molt aquesta roba per una noieta. Segur que li ha encantat el conjunt.
Petonets desde Manresa

Carmen y Prady ha dit...

Muy bonito, y nos ha encantado las telas.
Un beso

Marta ha dit...

Gràcies per la visita.
Que tinguis bon any i a veure si els blogs revifen.
Una abraçada

Alba Aguilar (AlbaScrap) ha dit...

Oh que xulo! no m'estranya que estigués encantada :-) A veure si podem complir el propòsit de publicar més (i en el meu cas treballar més també jajaja)

Carmen y Prady ha dit...

Gracias por tus palabras en nuestro blog. No tenemos tu correo y no podemos contestarte directamente, si no te importa nos lo envias
Un beso