dijous, 15 de maig del 2014

ANIVERSARI RAQUEL / CUMPLEAÑOS RAQUEL

Aquesta és la corona perfeccionada que us parlava en el post anterior. La vaig fer després del viatge a Sitges i com que havia comprat tela de pissarra vaig voler experimentar.
El resultat m'encanta són les mateixes robes que la corona que vaig fer per la Sara però per a que no fosin iguals vaig posar la roba de floretes a l'interior i la taronja de topets a fora.
Trobo que queda genial el contrast que fa el detall de la pissarra. I a vosaltres us agrada més aquesta?? o l'anterior?? 




Esta es la corona perfeccionada de la que os hablaba en el post anterior. La hice después de mi viaje a Sitges y como había comprado tela de pizarra quise experimentar.
El resultado me encanta, son las mismas telas que la corona que hice para Sara pero para que no fueran tan iguales puse la tela de florecillas en el interior y la naranja de topitos en el exterior.
Me parece que queda genial el contraste que hace el detalle de la pizarra. ¿Y a vosotras os gusta más esta? ¿o la anterior?

4 comentaris:

eli ha dit...

molt xules les dues !! no sabria quina triar... una sembla mes alta i estilitzada que l'altra... o potser és la foto ?
qué és això de la tela de pissarra ???? :)

Marta ha dit...

Totes son xules!!!! peró el detall de la pisarra queda molt bé i li dona un toque diferent!!!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Les dues són xulíssimes! Molt bona idea posar la tela de pissarra! Petons i bon cap de setmana!

Jan et Jul ha dit...

La tela de pisarra t'ha quedat molt bé!!

Felicitats :-)

Elisabet