dimecres, 26 de març del 2014

SITGES2

Hola noies, ja estic aquí per explicar-vos que l'experiència de Sitges ha estat un éxit un cop més. Les exposicions precioses, em donen una mena d'energia i de ganes de cosir!! Vaig fer fotos però a quasi totes i surt algun cap o altre, així que si voleu veure un reportatge en condicions de les exposicions us recomano que mireu Aquí.
El temps es va comportar, així que vam poder gaudir en bona companyia de les carpes on vaig poder saludar a moltes cares conegudes. No us anomeno per què segur que em deixaria a algú, així que només dir-vos que va estar un plaer poder-vos saludar un altre cop o per primer cop com és el cas de la Marta del TM amb qui vaig tenir l'estranya sensació de coneixer-la de tota la vida sense haver-nos vist mai.
Bé ara us ensenyo les meves compres: el llibre de Rita & Nico 2 de Jan et Jul, un transfer preciós de Nanuk, 2 fat quarters de robetes japoneses de Nunoya, 1 caixa d'agulles imperdibles curvades, un panel, 2 fat quarters variats, un de casetes i un de màquines de cosir que curiosament i sense adonar-me'n és de la mateixa col.lecció que el panel. I per acabar un didal de Sitges. Veig que a la foto no hi surt però també vaig comprar tela de pissarra.
Ara a treballar amb totes les compres!!!!:)




Hola chicas, ya estoy aqui para explicaros que la experiencia de Sitges ha sido un éxito una vez más. Las exposiciones preciosas, me dan una especie de energía y de ganas de coser!! Hice fotos pero en casi todas sale alguna cabeza, así que si quereis ver un reportaje en condiciones de las exposiciones os recomiendo que mireis Aquí.
El tiempo se comportó, así que pudimos disfrutar en buena compañía de las carpas donde pude saludar a muchas caras conocidas. No os voy a nombrar porque seguro que me dejaría a alguien, solo deciros que fue un placer saludaros una vez más o por primera vez como es el caso de Marta del TM con quien tuve la extraña sensación de conocerla de toda la vida sin habernos visto nunca.
Bien ahora os enseño mis compras: el libro de Rita & Nico 2 de Jan et Jul, un transfer precioso de Nanuk, 2 fat quarters de telas japonesas de Nunoya, 1 caja de agujas imperdibles curvadas, un panel, 2 fat quarters variados, uno de casitas y uno de maquinas de coser que curiosamente y sin darme cuenta es de la misma colección que el panel. Y para acabar un dedal de Sitges. Veo que en la foto no sale pero también compré tela de pizarra.
Ahora a trabajar y a utilizar las compras !!  :)


3 comentaris:

Carmen y Prady ha dit...

Preciosas compras, ya tienes más material para trabajar y enseñarnos cositas.
Un beso

Alba Aguilar (AlbaScrap) ha dit...

uohh quantes cosetes! Veig que vas fer molt bona compra i et vas "comportar", a veure si tinc la mateixa sort i no torno de Sitges arruinada :-)

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Què xules les teves compres! Me n'alegro que t'ho hagis passat tan bé a Sitges! Petons!