dilluns, 10 de febrer del 2014

CORONA

La meva primera corona. La vaig fer per l'Helena pel seu aniversari, feia 10 anys. Està feta amb llí, tot i que no es veu massa a la foto per la part de dins és llis i per la part de fora té topets vermells. Em va donar més feina del que em pensava ja que al ser fil és més entretingut de treballar.
Que us sembla el resultat? Us agrada? Ja em direu.
A l'Helena li va agradar molt.

Mi primera corona. La hice para Elena por su cumpleaños, cumplía 10 años. Está hecha con tela de lino, y aunque no se aprecia muy bien en la foto, la parte interior es lisa y la exterior tiene topitos rojos. Me dió más trabajo del que pensaba ya que al ser lino es más laborioso de trabajar.
Que os parece el resultado? Os gusta? Ya me direis.
A Elena le gustó mucho.

6 comentaris:

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

M'encanta com t'ha quedat!! Just tinc que fer-ne un parell pels meus nebots i estic mirant per la web per inspirar-me :))

Anna ha dit...

Molt xula! Maquissima!

Anna ha dit...

Molt xula! Maquissima!

kareencountry ha dit...

Preciosa un besote para esta princesa. Que trabajo más lindo.
Besitos

nmolto1@gmail.com ha dit...

Molt maca, segur que a li ha agradat molt. Una abraçada!!

Anna ha dit...

Una cucada de corona!!!! Mira que me n'he fet un fart de fer corones, però no n'hi fet mai cap una tota de fil, i trobo que t'ha quedat súper maca.
Anna