dijous, 9 de maig del 2013

ESTOIG CRISTINA / ESTUCHE CRISTINA

Aquest estoig va ser el segon que vaig fer, era per la Cristina que va fer 12 anys al setembre. Està fet  amb un combinat de robes de l'Agatha Ruiz de la Prada, a l'interior una llibreta i en lloc de posar-hi colors de fusta vaig posar-hi bolígrafs de gel d'aquests que duen purpurina, que van molt bé per escriure notetes i petits secrets a aquesta edat.


Este estuche fué el segundo que hice, era  para Cristina que cumplió 12 años en septiembre. Está hecho con un combinado de telas de Agatha Ruiz de la Prada, en el interior una libreta y en lugar de poner colores le puse bolígrafosr de gel de esos que tienen purpurina, que van muy bien para escribir notitas y pequeños secretos a esta edad.



7 comentaris:

nmolto1@gmail.com ha dit...

Hola, t'ha quedat molt bé, i la roba molt alegre. M'ha agradat molt, et felicito. Una abraçada!!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

És molt mono! M'agrada molt aquesta tela, és molt alegre :)

loly ha dit...

Que buena idea , tener los colores junto con la libreta!!
saludos

Lourdes ha dit...

És molt bonic i alegra. Petons.

Iris Solà ha dit...

Aquests estoigs són molt "resultons". Jo els vaig regalar com a detall del bodateig a la canalla i van tenir molt èxit. Com sempre, t'ha quedat preciós!

EL RINCON DE CHELO ha dit...

Te quedó muy bien!! bss

Gema (El hilo de Penélope) ha dit...

Está genial el estuche, práctico y bonito.

Besos!!