dijous, 18 d’abril del 2013

.
Fa dies que vaig rebre un premi de mans de l'Esperança del blog mi hogar de patchwork. Es tracta d'otorgar el premi a 11 blogs que comencin i que tinguin menys de 200 seguidors. Com ja sabeu ultimament no acostumo a continuar aquest tipus de cadena. Així que si algú està interessat que miri les bases aquí i endavant.
Gràcies Esperança per haver pensat en el meu blog.
Hace días que recibí este premio de manos de Esperanza del blog mi hogar de patchwork. Se trata de otorgar el premio a 11 blogs que empiecen y que tengan menos de 200 seguidores. Como ya sabeis ultimamente no acostumbro a continuar este tipo de cadena. Así que si alguien está interesado que mire las bases aquí y adelante!.
Gracias Esperanza por haber pensado en mi blog.

3 comentaris:

Lourdes ha dit...

Felicitats !!!: Petons.

nmolto1@gmail.com ha dit...

Felicitats pel premi. Una abraçada!!

Cristina ha dit...

Pili! Felicitats pel premi! I gràcies per avisar-me del descuit de la "T"! Saps què, el meu home també m'ho va dir i no li vaig fer cas, jejeje! I quan m'ho vas dir tu vaig pensar, òstres, doncs deu ser veritat! Un petonet!