dissabte, 19 de febrer de 2011

CAIXETES INFANTILS / CAJITAS INFANTILES

Aquest Nadal les meves filles han estat molt treballadores, un matí van fer caixes amb decoupage. Jo feia de senyoreta de manualitats i elles molt bones alumnes van seguir tots els passos.

Estas navidades mis hijas han estado muy trabajadoras, una mañana hicieron cajas con decoupage. Yo hacía de profe de manualidades y ellas muy buenas alumnas siguieron todos los pasos.

Així de maques van quedar la dels pastissos és de la Marta i la de color blau de la Laura, ja que és el seu color preferit. Van quedar molt orgulloses de la seva feina i jo encara més.

Así de bonitas quedaron. La de los pastelitos es la de Marta y la de color azul de Laura, ya que es su color favorito. Quedaron muy orgullosas de su trabajo y yo todavía más.

divendres, 18 de febrer de 2011

PREMIO ARTE Y PICO

Silvia me ha otorgado este premio y ahora tengo que pasarlo a 5 blogs que me gusten. ¡Díficil elección!!!

Esta vez he pensado en estos 5 blogs:
libélulas lilas y botones azules: por las fotografias tan bonitas que hace.
como la princesa del guisante: por las refexiones tan cercanas y emocionantes que escribe.
ana salom, el blog: por el poder de convocatoria que tiene, que ha revolucionado la blogosfera con los cajones de imprenta.
crazy4patchwork: por organizar un intercambio de larga duración magnifícamente, tenemos los buzones en marcha recibiendo y enviando retalitos.
moments d'oci: por sus trabajos tan bien acabados y con unas combinaciones de telas preciosas.

dimecres, 16 de febrer de 2011

RÊVE DE FIL

Sorteig al blog Rêve de fil, hi ha en joc aquest meravellós conjunt de costura. Teniu temps fins al dia 19.

Sorteo en el blog Rêve de fil, hay en juego este maravilloso conjunto de costura. Teneis tiempo hasta el día 19.

dissabte, 12 de febrer de 2011

DÉJÀ VU

Aquesta setmana he estat refredada, i una tarda em vaig posar a mirar revistes quan de sobte vaig tenir la sensació de "déjà vu". Efectivament no hi havia dubte no es que fos el mateix model es que es la mateixa fotografia.

Esta semana he estado resfriada, y una tarde me puse a mirar revistas cuando de repente tuve la sensación de "déjà vu". Efectivamente no había duda no es que fuera el mismo modelo es que era la misma fotografia.

Una correspon al Marie Claire idees del maig 2010 i l'altra es la revista labores del hogar del mes de febrer 2011. Que us sembla estem a la última, no ??

Una corresponde al Marie Claire idees de mayo del 2010 y la otra es la revista labores del hogar de este mes de febrero de 2011. ¿ Que os parece estamos al día, no ??

dijous, 10 de febrer de 2011

SORTEIG "BESSONES PATCH"

Un nou sorteig a la red. D'un blog que no coneixia i que està força bé. Feu-hi una ullada teniu temps fins al dia 26.

Un nuevo sorteo en la red. De un blog que no conocía y que está muy bien. Hacedle una visita teneis tiempo hasta el dia 26.

diumenge, 6 de febrer de 2011

NOU SAL / NUEVO SAL


Acabo d'assabentar-me que la Celes organitza un sal per a fer les ovelletes tilda. T'hi apuntes ??
Si vols només has de clickar a sobre de la imatge i et portarà directe al seu blog.
Bon diumenge a tothom.

Acabo de enterarme que Celes organiza un sal para hace las ovejitas tilda. ¿Te apuntas ? Si quieres tan solo tienes que clickar en la imagen y te llevará directo a su blog.
Feliz domingo a tod@s.

dimecres, 2 de febrer de 2011

MINI BOTIQUIN

Aquest és el primer neceser que he fet amb roba i cremallera. El vaig fer seguint el video tutorial de Nariamkitty, tot i que sembla molt fàcil no em va quedar tant bé com voldría.
Serà qüestió de tornar-ho a intentar, aquest ens acompanyarà a la bossa amb les polseres pel mareig i alguna aspirina per sortir del pas quan anem de viatge.
Em va fer gràcia posar-hi la creu vermella, la vaig aplicar a màquina amb fil transparent però tampoc em va quedar massa bé pel meu gust.
I a vosaltres que us sembla ??



Este es el primer neceser que hago con tela y cremallera. Lo hice siguiendo el video tutorial de Nariamkitty, aunque parece fácil no me quedo tan bien como me hubiera gustado.
Será cuestión de volverlo a intentar, este nos acompañará en el bolso con las pulseras para el mareo y alguna aspirina para salir del paso cuando vamos de viaje.
Me hizo gracia poner-le la cruz roja, la apliqué a máquina con hilo transparente pero tampoco quedó a mi gusto.
¿Y a vosotras que os parece?