dissabte, 12 de febrer de 2011

DÉJÀ VU

Aquesta setmana he estat refredada, i una tarda em vaig posar a mirar revistes quan de sobte vaig tenir la sensació de "déjà vu". Efectivament no hi havia dubte no es que fos el mateix model es que es la mateixa fotografia.

Esta semana he estado resfriada, y una tarde me puse a mirar revistas cuando de repente tuve la sensación de "déjà vu". Efectivamente no había duda no es que fuera el mismo modelo es que era la misma fotografia.

Una correspon al Marie Claire idees del maig 2010 i l'altra es la revista labores del hogar del mes de febrer 2011. Que us sembla estem a la última, no ??

Una corresponde al Marie Claire idees de mayo del 2010 y la otra es la revista labores del hogar de este mes de febrero de 2011. ¿ Que os parece estamos al día, no ??

12 comentaris:

Rosa ha dit...

si sapiguesis les revistes que tinc repes
fa uns anys compraba le idee de sussane en italia y despres sortien en las nacionals.y les ''noves'' de las labores de ana de patch esta tret de llibres de patchwork estrangers
no se per que sempre amb de anar copian i a remolc de fora i a sobra les revistes carisimes
petons

Angela - patch ha dit...

Jo també he deixat de comprar ja revistes. Cada vegada tinc la sensació de menys novetats i creació. Ara quan algun llibre m'agrada molt, el compro. I la resta, picasa.

Gladys Creativa ha dit...

Hola Pili...

Què bé que ja estas millor...

Alucino, és molt fort! ja diuen bé que una imatge val més mil paraules...

Petoets...

Mª José ha dit...

La revista Labores del hogar no tiene ninguna idea propia, si te fijas en las fotos pone "foto rakam" o "foto ricamare" etc y con el resto pasa algo parecido. Sale mucho más barato comprar las fotos que contratar a personas que hagan las labores, una pena. La culpa es nuestra por comprarlas.

Septiembre ha dit...

Cierto es, tienes toda la razón. Debe ser algo permitido.
Gracias por tu amable comentario.
Saludos.

Sílvia ha dit...

Jo ho he observat amb el El Mueble, repeteixen fotos de números passats, de la mateixa revista!!!
T'he deixat un regalet al meu bloc, si hi vols passar....

garlutti ha dit...

Hola es mi primera visita a tu blog , me encantan las manualidades y sobre todo el pachwok ,que tambien hago.Me apunto a seguirte y te invito a visitar y compartir mis recetas y blog .desde VIGO BESOS MARIMI

Ana ha dit...

Esas cosas pasan y peor también, yo he dejado de comprar una revista porque un dia mirando la que acababa de salir iba mirando y diciendo, esto ya ha salido, esto también, busque en los números anteriores y allí estaba, identica hoja por hoja a la que acababa de comprar.
Besinos

María Angeles ha dit...

Hola muy bonito tu bolg.
Te invito te pasees por los mios.
Un saludo.
http://angelespatch.blogspot.com/

http://roseta-trabajodemisalumnas.blogspot.com/


GRACIAS

Carme Torras ha dit...

Mira, jo ja no compro la revista, es escandalós, tot està copiat d´aqui i d´alla, i saps el mes fort, a mi m´ha pasat presentar quilts meus a concurs i ells sense dir res publiquen el meu quilt, s´inventen els patrons y expliquen com es fa de la manera que a ells els sembla i tot sense consultar-me a mi per res, m´ha passat tres vegades! hi ha hagut molta polemica ja que a una compaña també l´hi va passar i ho va denunciar, cosa que jo per mandra no vaig fer, no se com ha acabat la cosa, però jo no penso treballar perque els altres es lucrin.així que ja no presento res en els seus concursos i no compro la revista.

lluna d'abril ha dit...

Ufff la revista labores no té moltes coses propies i de la MCI en fa sortir moltissimes. M'imagino que compren les idees.
Petonets

Ana ha dit...

Me parece vergonzoso y muy triste.
Labores lleva copiando cosas desde hace años. Uno de los quilts de Lynette Anderson lo publicaron y además según venía escrito lo vendía una famosa tienda como Kit.
En el primer número de Anna&patch viene la misma colcha y sin mención alguna a la diseñadora.
Creo que el equipo que tiene se dedica a visitar blogs y copian, cortan y pegan, igual que sucede con las revistas.