diumenge, 25 d’octubre del 2009

UNA ALTRA.... / OTRA ....

Una altra .....samarreta!!! que extrany, no? Aquest cop per l'Alba. El color de la samarreta ha quedat molt fosc a la foto però en realitat no ho era tant, era en un tó lilós que tant es portarà aquest hivern. Us agrada?

Otra ..... camiseta!! que raro, ¿no? Esta vez era para Alba. El color de la camiseta ha quedado muy oscuro en la foto pero en realidad no lo era tanto, era un tono liláceo que tanto se llevará este invierno. ¿ Os gusta?

19 comentaris:

Verena ha dit...

Monisima.

Bruna ha dit...

Molt xula!!!!!, m'agrada molt.
Petonets

Júlia ha dit...

I tant, t'ha quedat molt xula. Petonets
Júlia

Ana Miranda ha dit...

Claro que me gusta, pero no se si será de mi talla, jajaja. Un abrazo

Glòria Garcia ha dit...

A mi m'encanta!!!!

Sonia ha dit...

Si que es extrany, tu fent camisetes....je,je. Molt maca, ets una crack donant personalitat a les camisetes, m'agrada molt.

Pepeta ha dit...

I tant que m'agrada, el color es molt bonic i la nina es una cucada. Bessets.

Mavi. ha dit...

Super matriusquilla, muy mona... y el color es bonito, bonito.
Mavi.

Gladys Creativa ha dit...

Molt maca, molt maca!!! i lila me encanta!

Montse ha dit...

T'ha quedat molt xula, felicitats una vegada mes.

Petons

Anna S. ha dit...

Molt m'agrada, i ja saps perqué...jejejeje...;o)

Ana ha dit...

Es una monada, haces siempre unas camisetas ideales.
Besinos

Georgina ha dit...

Preciosa la camiseta!
Vi que has hecho un curso de quilt a máquina, qué delicia, enhorabuena!bss.

ana-ane ha dit...

Claro,como no me va a gustar si es preciosa con esa carita tan risueña que ha quedado,dan ganas de darle un pellizquito en el moflete.Besos

Pili López ha dit...

Te quedan preciosas Pili y yo que no me atrevo a hacerlas y mira que tengo ganas, pero me da no sé qué...
Alba estará guapísima con su camiseta de matrioska!!
Besos

Aida ha dit...

Bienvenida a participar del sorteo!!
Mucha suerte!!
Besos.Aida.

Nivaira ha dit...

t'ha quedat molt molt maca !!!

RID ha dit...

Doncs..t'asseguro que estan d'allò més bo!!!!
M'encanta la samarreta i jo no la trobo pas fosca, és molt xula!!!
Petons

Unknown ha dit...

es mol maca t'ha quedat molt bé i aquest color es porta molt aquest any.

Anna