dijous, 30 de juliol del 2009

1ª KDADA

Sóc l'última en fer la crònica de la kdada, he tingut algunes peticions de reportatges fotogràfics però aquest cop no n'hi haurà.
Dimarts vam fer la primera kedada lleidatana oficial i us aseguro que no serà l'última. La propera serà a mitjans de setembre.
Ens vam trobar la Montse, la Rosa, la Gladis, la Maria i jo. Vam xerrar com mai, vam posar cares a algunes que eren tot un misteri, ens va passar el temps volant, així que ja estem totes esperant la propera.
Gràcies a totes per aquesta tarda tan especial.

Soy la última en hacer la crónica de la kdada, he tenido algunas peticiones de reportaje fotográfico pero esta vez no habrá.
El martes hicimos la primera kedada leridana oficial y os aseguro que no será la última. La próxima será a mediados de setiembre.
Nos encontramos Montse, Rosa, Gladis, Maria y yo. Charlamos como nunca, pusimos caras a algunas que eran todo un misterio, se nos pasó el tiempo volando, así que ya estamos todas esperando la próxima.
Gracias a todas por esta tarde tan especial.

6 comentaris:

la.lluna.d.abril ha dit...

Estic contenta que us ho passessiu bé, i que desitjeu repetir-ho.
Pili, has rebut el meu mail, diga'm alguna cosa que si no torno a enviarte'l.
Una abraçada

Gladys Creativa ha dit...

Jo tinc moltes ganes de repetir! i ja preparem algo especial... per la ocasió!

Rosa ha dit...

espero tornar a pasar una tarde tan agradable i charlatana
petons a totes

teresa sako ha dit...

Nosotras también queremos hacer una granadina...creo que será para septiembre.
Yo me lo pasé muy bien a las pocos que fuí de las malagueñas. Compartiendo la misma aficción siempre hay algo interesante que hablar ¿verdad?
Miles de besos, Teresa Sako.

DIDI ha dit...

¿fats? jjjjjjjj yo voy a una tienda de telas y pido por trozos como toda la vida. Si la tela me gusta pido mucha y si no me gusta pero necesito de esos tonos pido menos, jjjjjj
Que lo paseis bien en la quedada!

Pili López ha dit...

Me alegro mucho que lo pasarais bien y tambien me da un poquito de envidia jejejeje.
Besos