dilluns, 9 de febrer del 2009

LLUNA PLENA / LUNA LLENA

Com aquesta nit hi ha lluna plena és l'hora d'ensenyar-vos la meva recolecta de fils. Trobo que no està gens malament de quantitat. Em sembla que a finals d'any ens sorprendem força dels fils que haurem aconseguit. Bé us deixo per ara d'aquest Sal "pols de fil" fins a la propera lluna plena.

Como esta noche hay luna llena es la hora de enseñaros mi recolecta de hilos. Me parece que no está nada mal de cantidad y a finales de año creo que nos sorprenderá la cantidad de hilos que habremos conseguido. Bien os dejo por ahora de este Sal "polvo de hilo" hasta la próxima luna llena.

7 comentaris:

Blanca R.C. ha dit...

Me he perdido ¿qué eso del SAL de hilos de la luna llena? Estas haciendo una recolecta de hilos desechados para hacer alguna pócima mágica.

Blanca R.C. ha dit...

Pues me parece una gran idea, aunque primero necesitaría un recoge hilos, y si después puedes ayudar a que algún pájaro le haga una mantita de pacwork a sus crías sería genial

Maria ha dit...

ostres quina bona ides.

Però jo prefereixo tirar-ho tot a terra i passar la meva super escombra.

Em fico molt nerviosa amb els fils i sóc molt meticulosa, els tinc que treure de la vista, jajaja

Un petonas

Helen ha dit...

Gracias por el comentario PIli, veo que ya tienes una buena colección de hilos.

Besos

ara ha dit...

Osea que pesais hilos de luna a luna jejej esta bien.
Bss.

MªÀngels ha dit...

Hola Pili,

Què passa? Hi ha ara una epidèmia de Sals de Ben Creek??, i no diguem de la que hi ha de punt de creu!!!!

Petonets.

SOGAMAR ha dit...

Yo empecé a lo tonto y llevo ya bastante.