diumenge, 16 de gener del 2011

TORNO AMB EL NOU ANY / VUELVO CON EL NUEVO AÑO

Fa més d'un mes que no publicava res, estic bé no us preocupeu el que passa es que l'agulla no la toco i em fa mandra publicar.
M'he proposat anar publicant més sovint com feia antigament, encara que no treballi tinc treballs antics fets que no us he ensenyat encara.

Hace mas de un mes que no publico nada, estoy bien no os preocupeis lo que pasa es que la aguja no la toco y me da pereza publicar.
Me he propuesto ir publicando mas a menudo como hacía antes, aunque no trabaje tengo labores hechas que no os he enseñado todavía.

Avui començo l'any ensenyant-vos didals que fa temps que ocupen un bon lloc a la meva col·lecció.
Aquests dos son de Tenerife i de Sud-Africa on va anar la Mònica, sort en tinc d'ella que es ben viatgera.

Hoy empiezo el año enseñando dedales que hace tiempo que ocupan un lugar privilegiado en mi colección.
Estos dos son Tenerife y de Sur Africa donde fue Monica, suerte de ella que es muy viajera.

Aquest me'l van portar portar de França el meu germà i la meva cunyada. I és molt curiós perquè està fet de banya. Ben diferent a tots el que tenia.
Este me lo trajeron de Francia mi hermano y mi cuñada. Es muy curioso porque está hecho de cuerno. Bien diferente a todos los que tenia.

Ja us aniré ensenyant les últimes incorporacions de didals que tinc i també manualitats que he fet amb les meves princeses aquests nadals.
Ya os iré enseñando las últimas incorporaciones de dedales que tengo y también manualidades que he hecho con mis princesas estas navidades.