dimecres, 31 de desembre del 2008

SAL BENT CREEK

Volia passar a desitjar-vos bon any a totes, però tinc notícies... passejant pel bloc de la Vero he vist aquest nou sal i com suposeu m'hi he apuntat. Fent la promesa de que serà l'ultim sal al que m'apunto aquest any ja,ja,
Si us interessa al lateral hi ha l'enllaç al foro que ho organitza. Comença l'1 de gener així que espavileu!!

Queria pasar a desearos buen año a todas, pero tengo notícias.... paseando por el blog de Vero he visto este nuevo sal y como supondreis me he apuntado. He hecho la promesa de que este será el último sal al que me apunto este año ja,ja..
Si os interesa en el lateral está el enlace al foro que lo organiza. Empieza el 1 de enero así que daros prisa!!!


7 comentaris:

GLÒRIA ha dit...

Bones festes, per a tu i la teva família.

MARGA'S HAPPY CRAFTS ha dit...

Pili, Pili, el últim de l'any, com que demà ja es any nou, jejeje.
Pasat pel meu blog tens un missatge.
Petons.

eugenia ha dit...

Feliç any 2009 !!!!

Mavi. ha dit...

Lo mejor de lo mejor para ti y los tuyos en este año que acaba de empezar, es mi deseo de "Tot cor".
Dios mio.... otro sal, de Bent??? qué dilema, con lo que me gusta... socorrooooo, sujetameeeee...
Besos...

Pepi ha dit...

Qué bonitoooooo!!!! Pero imposible. He decidido que he de terminar tropecientos mil trabajos que tengo pendientes, pero me encanta. Ahora que lo pienso, quedaría monisimo en mis escaleras...Bss.

Anna S. ha dit...

Ostres Pili... que maco... però no m'atreveixo... tinc masses "fronts oberts" ara...Bon Any!

ara ha dit...

Jajajjaj, es que no tenemos remedio.
Caemos como tontas cada vez que vemos un grafico bonito.
Te quedara precioso, es muy bonito el dibujo.
Bss.