divendres, 19 de desembre del 2008

PREMIO A LA FIDELIDAD

Aquest és el regalet que vaig enviar-li a Ara per ser la persona que més comentaris m'ha deixat durant el meu primer any del bloc. Una caixeta de fusta decorada amb decoupage amb estris de costura i un coixinet per les agulles farcidet de cors.Ja li ha arribat i diu que li ha agradat molt. La foto està treta del seu bloc.
Gràcies de nou Ara per estar sempre aquí a cada entrada.


Este es el regalito que le mandé a Ara por ser la persona que más comentarios me ha dejado durante mi primer año del blog. Una cajita de madera decorada con decoupage con motivos de costura y un acerico repletito de corazones. Ya le ha llegado y dice que le ha gustado mucho. La foto está sacada de su blog.
Gracias de nuevo Ara por estar ahí en cada entrada.

7 comentaris:

Bruna ha dit...

Molt macos.
Has tingut molt de gust en fer-los.
Petonets

MARGA'S HAPPY CRAFTS ha dit...

La caixa es una autentica pasada, es que saps fer de tot noia, y a mes a mes ho fas tot molt bé.
BONES FESTES.

ara ha dit...

Para mas indicaciones-

Es preciosa!!!!!!!!!! desde el dia que lo puse se lo dije, la tengo en mi mesa con lo uso a diario jejej.

Gracias.

Carolina ha dit...

¡Son unos detalles muy bonitos!

Besos

Montse ha dit...

Son molts bonics, felicitats, tens molt bon gust.
T'agrada el caragolet? jajajja es un regalet de la meva germana, fa 4 nadals que viu al jardi y cada any el guarnim.
Que tingueu un Bon Nadal.
Petons

la.lluna.d.abril ha dit...

M'agrada molt.
BON NADAL

Marian Garcia ha dit...

Me encanta!!!!! Ya me ha llegado el mio!!!! Lo acabo de poner en el blog!!!! Pasate!!!!! Muchiiiisimas Gracias!!!! Es precioso!!!!!
Muchos besos
FELIZ NAVIDAD!!!!!