dimecres, 16 d’abril del 2008

GRACIES PEPI / GRACIAS PEPI

Aquest matí el carter ha vingut per partida doble. He rebut un sobre de la Pepi de Málaga. No la conec personalment, però és tan generosa que sempre comparteix patrons i idees amb tothom. Aquest cop m'ha enviat el patró del quilt de les banyistes i un drap de cuina per a que faci un davantal. Estic molt contenta i li estic molt agraïda. Se m'amontega la feina ja que cosa que veig al seu bloc cosa que m'agrada. Per part seva encara tinc que fer el gat del seu tutorial, el davantal i alguna banyista.
A veure si aviat puc ensenyar alguna cosa que amb tant intercanvi i tanta cosa començada no arribo enlloc.


Esta mañana el cartero ha venido por partida doble. He recibido un sobre de Pepi de Málaga. No la conozco personalmente, pero es tan generosa que siempre comparte patrones y ideas con todo el mundo. Esta vez me ha enviado el patrón del quilt de las bañistas y un trapo de cocina para que me haga un delantal. Estoy muy contenta y le estoy muy agradecida. Se me amontona la faena ya que cosa que veo en su blog cosa que me gusta. Por su parte todavía tengo que hacer el gato de su tutorial, el delantal y alguna bañista.
A ver si pronto puedo enseñar algo que con tanto intercambio y tanta cosa empezada no llego a ningún sitio.

1 comentari:

teresa sako ha dit...

A mí me regaló Sylvia también un paño para un delantal y me ha quedado muy chula, otro dia la publico para que tengas más ideas de cómo hacértela.
Besitos, Teresa Sako.