dijous, 21 de febrer del 2013

MIRIAM

Gràcies al tutorial de la Cristina del blog "no paris de cosir" em vaig animar a fer aquest estoig per regalar-li a la Miriam pel seu aniversari. Em va agradar molt el resultat i ja n'he fet uns quants mes.
La roba és amb cors de l'Agatha Ruiz de la Prada i de color rosa, ideal per a les nenes coquetes.


Gracias al tutorial de Cristina del blog "no paris de cosir" me animé a hacer este estuche para regalar a Miriam por su cumpleaños. Me gustó mucho el resultado, y ya he hecho unos cuantos más.
La tela es de corazones de Agatha Ruiz de la Prada y de color rosa, ideal para las niñas coquetas.

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Quina monada d'estoig!! Les teles de l'Agata són genials!! :-)

Rosa ha dit...

holaaaaaa
que xules han quedat
com anem?

Iris Solà ha dit...

M'encanten aquests estoig! Jo també n'he de fer uns i m'he inspirat en el mateix blog que tu! El resultat? Ben aviat... :)

Esperanza ha dit...

Mira el meu blog. Tens una sorpresa.
De mihogardepatchwork.blogspot.com.es

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Què mono! La tela queda molt bé per una noia. Segur que l'utilitza molt! :)

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Hola!!
Me gusta mucho tu blog, asi que he decidido darte un premio.
Lo puedes pasar a recoger por mi blog:
http://monpolaris.blogspot.com.es/
Un saludo y enhorabuena por tu blog!!