dimarts, 21 de febrer del 2012

+ DIDALS / + DEDALES


Vaig deixar d'ensenyar-vos didals perquè em va semblar que us avorrien i es feia pesat. Però en tinc que m'han anat regalant i he pensat en anar-los compartint poc a poc amb vosaltres.
Aquest me'l van portar de Valencia el German i la seva familia, concretament de l'oceanogràfic on hi tinc una visita pendent.

Dejé de ensenároos dedales porque me pareció que os aburrian y se hacía pesado. Pero tengo que me han ido regalando y he pensado en compartirlos con vosotras poco a poco.
Este me lo trajeron de Valencia Germán y su familia, concretamente del oceanografico donde tengo una visita pendiente.

4 comentaris:

sweetpach ha dit...

Don molt bonics ens agrada que els vaigin possant.
Un peto

Raquel i Neus

kareencountry ha dit...

Ha aumentado mucho tu colección, que lindo es, ver cuando te regalan uno que las personas que lo hacen, piensa en Tí y te tienen presente en sus viajes para llevarte lo que te gusta. Muy lindos.
Besitos

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Pero si no nos aburren!!! Muy bonito! Besitos!!

Alicia ha dit...

Me encantan!! No aburren
Feliz fin de semabns