diumenge, 28 de novembre del 2010

CREATIVA TALLERS / CREATIVA TALLERES

Aquí estic de nou, que resulta que encara no us havia ensenyat els treballs que vaig fer als tallers de Creativa.
Aquí estoy de nuevo, que resulta que todavía no os había enseñado los trabajos que hice en los talleres de Creativa.

De bon dematí a l'arribar després de donar un tomb i localitzar el stand corresponent em vaig posar a fer amb l'Eva Gustems un neceser, que vaig acabar allí mateix només a falta de unes puntadetes als laterals.
De buena mañana al llegar después de dar una vuelta y localizar el stand correspondiente me puse a hacer con Eva Gustems un neceser, que acabé allí mismo a falta tan solo de unas puntaditas en los laterales.
Com sempre va ser un plaer treballar amb ella sempre tant atenta tot i que no parava d'atendre i saludar a la gent que s'atansava.
A més sempre tant detallista ens va obsequiar amb un mini-kit per fer-nos aquest caramel tan bufó.
Como siempre fué un placer trabajar con ella siempre tan atenta a pesar de que no paraba de atender y saludar a la gente que se acercaba.
Además siempre tan detallista nos obsequió con un mini-lit para hacernos este caramelo tan bonito.

Per la tarda després de dinar vaig anar cap al stand de Immapatchwork a fer el taller del moneder amb Teresa Sako. Amb quatre indicacions vam fer aquest moneder que tot i ser el primer no està gens malament.
En aquest cas volia fer una critica constructiva, per a que prenguin nota per a properes edicions i es tracta de que em sembla penós que gent que s'acaba d'apuntar al taller i que no va equipada amb el material ( no es el meu cas, jo portava tot el necessari de casa) hagi d'anar demanant a les companyes una agulla per a poder cosir. Després d'haver pagat 15 € pel taller + el kit corresponent i tenint l'stand a tocar no tinguin agulles, tisores o el que calgui per deixar als alumnes. Aquí queda....
Por la tarde después de comer fuí al stand de Immapatchwork para hacer el taller del monedero con Teresa Sako. Con cuatro indicaciones hicimos este monedero que a pesar de ser el primero no está nada mal.
En este caso quería hacer una crítica constructiva, para que tomen nota para próximas ediciones y se trata de que me parece penoso qeu gente que acaba de apuntarse a un taller y que no va equipada con el material ( no es mi caso, yo llevaba todo lo necesario de mi casa) tenga que pedir a las compañera una aguja para poder coser. Después de haber pagado 15€ por el taller + el kit correspondiente y teniendo un stand al lado, no tengan agujas, tijeras o lo que haga falta para dejar a las alumnas. Ahí queda...

12 comentaris:

ara ha dit...

Me encanta el neceser.
Bss-

Marisa Muñoz ha dit...

¡Muchas gracias por visitar NaNa's! y por dejar huella de tu paso...

No conocía tu blog, así que -con tu permiso- voy echarle un vistazo a tooodas las cosas que tienes.

Aida ha dit...

Hermoso!!!!!
Besos.

Neus. La meva Barcelona. ha dit...

Quina fira més productiva! jo vaig fer l'acotxat a màquina amb la Eva, una noia maquísima.
Molt maco tot el que has fet! salutacions!

Rosa ha dit...

amb l'ho de algun taller es podria criticar una mica mes,jajaja,petons

Gladys Creativa ha dit...

Hola...

Jo ja els havia vist en viu i en directe excepte el caramelet...

Tot et va quedar preciós!

Per cert els panels que et vas comprar de Nadal ja els has començat???? ja ens ho mostraras...

Un petó i una abraçada forta!

ART TO PATCH ha dit...

Un necesser preciós Pili!
Petonets
Laura

Serrano-chan ha dit...

Me encanta la bolsa neceser,tengo ganas de hacerme una.Las telas son preciosas.Un beso Pili.

Carme Mateo ha dit...

Hola, soc la teva companya de taller del monader, estic amb tu amb lo del taller i a més veig que al taller de l'Eva va estar tot al rato atenta amb tu cosa que faltava amb el nostre. un petó

M.Carmen patchguata ha dit...

Hola!! Me encanta tu neceser! no tendrias el tutorial verdad? este verano estuve en Mallorca y me compre esa misma tela y no sabia que hacer con ella, y este me ha encantado.
Me llamo m.carmen y soy de Sevilla te dejo mi blog por si no lo conoces..
http://patchguatas.blogspot.com/
y te dejo tambien mi correo electronico por si me puedes facilitar el tutorial.
m.carmen.rodriguez.jimenez@gmail.com
Muchas gracias!

Ana ha dit...

Bonitos trabajos, me gusta mucho la tela utilizada.
Besinos

Pili López ha dit...

Pero que aplicada estuviste Pili, te quedaron muy requetechulos, el neceser es precioso.
Besos