divendres, 30 de gener del 2009

PREMI / PREMIO

Aquesta setmana he estat molt premiada...ja,ja aquí no cal esperar als Oscars. Aquest premi me'l concedeix la Paula. Curiosament ve d'un bloc que no coneixia i que em sembla que no havia visitat mai.
El premi consisteix en dir 8 coses en les que somiem:

Jo sóc Peixos o sigui que somio tot el dia, aquestes son algunes coses de les que somio:
1. aprimar-me.
2. ser familia nombrosa
3.viure en un casa amb jardí, piscina i un parell de gossos.
4.que em toqui la primitiva per fer posibles els anteriors.
5.que tota la meva familia tingui salut.
6.que s'acabin les guerres.
7. que es trobi cura per a totes les malaties.
8. que la gent no sigui tan falsa i prepotent.

Un cop fet això s'ha d'entregar el premi a amigues blogueres, així que com no acabaria mai d'entregar premis doneu-vos totes per nominades.

Esta semana he sido muy premiada..ja,ja aquí no hace falta esperar a los Oscars.Este premio me lo concede Paula. Curiosamene viene de un blog que no conocía y el que me parece que no había visitado nunca.
El premio consiste en decir 8 cosas con las que soñamos:

Yo soy Piscis osea que sueño todo el dia, estas son algunas de las cosas con que sueño:

1. adelgazarme
2.ser familia numerosa.
3.vivir en una casa con jardín, piscina y un par de perros.
4.que me toque la primitiva para hacer posibles los anteriores.
5. que mi familia tenga salud.
6.que se acaben la guerras y el hambre en el mundo.
7.que se encuentre cura a todas las enfermedades.
8.que la gente no sea tan falsa y prepotente.

Hecho esto hay que entregar el premio a amigas blogeras, así que como no acabaría nunca de entregar premios daros todas por nominadas.