diumenge, 8 de juny del 2008

VANOVA LAURA / COLCHA LAURA

Avui em fa molta il·lusió poder-vos ensenyar la meva primera vànova acabada. Està tota cosida a mà i acolxada a màquina per la meva profe.

Hoy me hace mucha ilusión poderos enseñar mi primera colcha acabada. Está toda cosida a mano y acolchada a máquina por mi profe.


Aquest es el dret amb tots els animalets salvatges que tan li agraden a la meva filla.

Este es el derecho con todos los animalitos salvajes que tanto le gustan a mi hija.
Aquesta és la part del darrera a tires amb les robes del dret.

Esta es la parte de atrás a tiras con las telas del derecho.
Aquí és pot veure amb més detall cada animal, i al voltant 4 robes diferents en tons crus.

Aqui se puede ver con mas detalle cada animal, y alrededor 4 telas diferentes en tonos crudos.

28 comentaris:

ara ha dit...

Preciosaaaa!!! Me encanta, si tu hija no la quiere me la mandas jejeej.
1bs.

Ana ha dit...

Te ha quedado chulisima, me gustan mucho los cuadritos de animales.
Seguro que a Laura le encanta.
Besinos

la.lluna.d.abril ha dit...

Que maca, els dibuixos són molt macos, i dolços, ideals per ella.
Una abrçada

Anna ha dit...

T'ha quedat preciosa, quina il·lusió veure-la acavada eh! És una passada, felicitats!

IZAS ha dit...

Hola Pili!:
qué trabajadorica!!!! es preciosa!, me encanta la tela de los animales, con tanto colorido. Para los nenes este tipo de telas es muy chulo, verdad? Cuánto tiempo te ha costado?, es para no desanimarme cuando empiece a hacer las de Iñigo y Leyre, je,je,je...(no he lavado ni las telas...)
Besicos!:
IZas:)

Noel ha dit...

Qué bonita y original te ha quedado! Bs

eugenia ha dit...

Es simpatica i original. felicitats

Marian Garcia ha dit...

Muy bonita pili!!!!Le habra encantado a tu nina!!!
muchos besos
marian

PIRI ha dit...

viendo lo que haceis, me da verguenza enseñar lo mio ( de patch)
Saludos

ana-ane ha dit...

Muy chula la colcha y tu profe que maja,siento comunicarte que no eres mi ahijada ella vive en el Sur.! ah! no has acertado,. Besos a Laura

PIRI ha dit...

Pues gracias, por compartirme, y no darme aire ( te lo agradezco) sabes creo que tenemos algo en comun( eso creo) los OZITOS ( ositos) soy una entusiasta, los tengo en todas partes.
Besos.

ana-ane ha dit...

previo p. ya me parecia. hay mucho que aprender

MªEugenia ha dit...

¡Espectacular! Quin treball. Segur que la Laura estará al.lucinada amb la seva colcha (es diu vanova?).
Per cert, gracies pel teu comentari i ja saps, si vens per Valencia, estas convidada al meu sotano/talleret a cosir i prendre un café.

Xènia ha dit...

Hola! T'ha quedat molt però que molt maca!! Petonets,
Xènia

Emi ha dit...

-Son un encanto los animalitos y la colcha de 100, maravillosa...te felicito excelente trabajo.

Con el cariño de siempre Emi.

Pilar ha dit...

Pili, tu colcha ha quedado preciosa.
Del comentario que me dejaste en catalán no te preocupes, que he vivido durante 12 años en Barcelona y aunque no lo hablo lo entiendo fenomenal.
Besos

RID ha dit...

És una vànova genial, m'encanta!

SOGAMAR ha dit...

Te ha quedado preciosa.

Maria ha dit...

Holaaaaaaaa,

ets de LLeida???'

M'encanta!!!!!!!! jo també!!!!!!!!!

M'encanta el teu blog, estas feta una artista!!!!!!!!!!!

Un petonàsssssssssssssss

Noel ha dit...

Muchas gracias `por felicitarme, besos y feliz semana!

rosa ha dit...

Hola Pili, he recibido tu intercambio de S. Juan, preciosos broches que me pondré la noche de S. Juan, a ver si me dan suerte y encuentro un buen novio.
En breve pondré la foto en mi blog.
Muchisimas gracias, por todo, y por tus palabras.
Un beso

Anna Orduña ha dit...

una vanova chulísima, m'agrada molt la tela dels animals.
petonets,
anna

Maria ha dit...

Hola guapaaaa,

perdona es que vaig perduda de la vida, fa tant temps que no actualitzava el bloc ...

No vaig enlloc a fer patchwork ni pintura, sóc totalment autodidàcta!!!

Saps que passa que fa més temps que faig patchwork que no pas el que porten les botigues que jo conec fent-ne, així que ... en vaig apendre sobre la marxa i pintura igual.

Jo també visc a la capital (debant del carrefour) si necessites qualsevol cosa ja ho saps!!!

Per mi encantada!!!!!!!

Un petonàssssssssssssssss

Mar ha dit...

Que bonita!! Me parece muy original.

kareencountry ha dit...

Es una belleza, no hay palabras, debes estar muy orgullosa de tu trabajo, es fantástico. Saludos

Gema (El hilo de Penélope) ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Gema (El hilo de Penélope) ha dit...

Madre mía que de puntadas que has dado en esa colcha. El resultado es espectacular

Marga ha dit...

Pili que meravella de cobertor és preciosa et quedo molt dolça i original
m'encanta el teu blog tens de
tot felicitats
patunetsss