dijous, 21 de febrer del 2013

MIRIAM

Gràcies al tutorial de la Cristina del blog "no paris de cosir" em vaig animar a fer aquest estoig per regalar-li a la Miriam pel seu aniversari. Em va agradar molt el resultat i ja n'he fet uns quants mes.
La roba és amb cors de l'Agatha Ruiz de la Prada i de color rosa, ideal per a les nenes coquetes.


Gracias al tutorial de Cristina del blog "no paris de cosir" me animé a hacer este estuche para regalar a Miriam por su cumpleaños. Me gustó mucho el resultado, y ya he hecho unos cuantos más.
La tela es de corazones de Agatha Ruiz de la Prada y de color rosa, ideal para las niñas coquetas.

SARA

He estat revisant fotos perquè aquest blog fa pena, i he trobat aquesta foto de la samarreta que li vaig fer a la Sara pel seu aniversari, em sembla que deu fer un any que li vaig fer. Quin desastre!!
La samarreta de màniga llarga de color negre i amb el seu nom aplicat junt amb un estel. Una combinació prou resultona, no us sembla?

He estado revisando fotos porque este blog da pena,  y he encontrado esta foto de la camiseta que le hice a Sara por su cumpleaños, me parece que debe hacer un año que se la hice. ¡Que desastre!
La camiseta era de manga larga en color negro y con su nombre aplicado junto con la estrella. Una combinación resultona, ¿no os parece?