diumenge, 29 de novembre de 2009

AMIGUES CREATIVA / AMIGAS CREATIVA


Esta será la primera entrada que dedico a Creativa. Esta vez no será bilingüe para no alargarme mas de la cuenta.
Estas son las fotos con lo mejor de la Feria: mis amigas, en próximas entradas os contaré los talleres que hice y os enseñaré las compritas.

la primera foto del dia (la he tomado prestada del blog de Lupe) de derecha a izquierda Angels, Júlia, Mari , Lupe, Anna y yo misma.


Las ganadoras del concurso de bolsos: Teresa, Mercedes y Lupe posando para la prensa.


Mis compañeras leridanas : Rosa con su amiga y Montse

Aquí con Silk y Belén a las que conocí en Sitges y fue un placer volver a saludar.


Estos son los detallitos que hice para la ocasión para obsequiar a mis amigas y que tuvieran un recuerdo mio de este día.

Saludé a muchas amigas más : Victoria, Eva, Angelines, Angels, Marisa, Montse no blog, Pilar, Patricia, Tere, Ana, Ana Miranda .... seguro que me olvido a alguna. Disculpadme pero tenia un lio de nombre y caras!!

dimarts, 24 de novembre de 2009

CREATIVA

Ja s'acosta la cita. Aquest cap de setmana tindrem la fira a Barcelona. Jo hi aniré dissabte i espero veure a moltes de les passeu per aquí. Hi ha kdades organitzades per l'Anna us les recordo per si algú encara està despistat
dissabte a les 10 h. al stand de Filart
dissabte a les 16 h. al stand de l'Agulla

que? qui s'apunta?


Se acerca la cita.Este fin de semana tendremos la feria en Barcelona. Yo iré el sábado y espero ver a muchas de las que pasais por aquí. Hay kdadas organizadas por Anna, os las recuerdo por si alguien anda todavía despistado.

Sábado a las 10 h. en el stand de Filart
Sábado a las 16 h. en el stand de l'Agulla

¿que? ¿quien se apunta?

dissabte, 21 de novembre de 2009

DIDALS / DEDALES

Em sembla que no us havia parlat mai de la meva col·lecció de didals. Abans col·leccionava imants de nevera però la majoria se m'acaben trencant. Així que l'estiu del 2008 quan vaig anar de vacances enlloc de comprar un imant vaig comprar-me un didal. Gran part dels que veieu el he heretat de la meva mare que al veure la meva aficció em va donar tots els que tenia, molts me'ls ha portat ella dels viatges que fa.

Me parece que nunca os había hablado de mi colección de dedales. Antes coleccionaba imanes para la nevera pero la mayoría se me acaban rompiendo. Así que el verano del 2008 cuando fuí de vacaciones en lugar de comprar-me un imán me compré un dedal. Gran parte de los que veis los he heredado de mi madre que al ver mi afición me dió todos los que tenía, muchos me los ha traído ella de los viajes que hace.


Aquí us ensenyo amb més detall el primer didal de la meva col·lecció ( es el de fusta de l'esquerra) i l'última incorporació un didal amb el big ben de Londres que em va portar la meva cunyada recentment. M'ha fet molta il·lusió perque es el primer que tinc de l'extranger.

Aquí os enseño com mas detalle el primer dedal de mi colección ( es el de madera de la izquierda) y la última incorporación un dedal con el big ben de Londres que me trajo mi cuñada recientemente. Me ha hecho mucha ilusión porque es el primer que tengo del estranjero.

dijous, 12 de novembre de 2009

BISUTERIA

Aquesta setmana la meva filla gran ha estat d'aniversari, ja ha fet 9 anys!! Vam fer una festa i em va dir que no volia donar xuxes que volia que fes un regalet per les seves amigues. Així que com no m'hi podia negar vaig fer la meva primera incursió a la bisuteria fent pulseretes per les nenes (que avui en dia ja son tractades de pre-adolescents, quina por!).
Van tenir molt d'éxit!!

Esta semana mi hija mayor ha celebrado su cumpleaños, ¡ ya ha cumplido 9 años. ! Hicimos una fiesta y me dijo que no queria dar chuches que queria que hiciera un regalito para sus amigas. Así que como no me podía negar hice mi primera incursión en la bisuteria, haciendo pulseritas para las niñas ( que hoy en día ya son tratadas de preadolescentes, ¡que miedo!).
¡Tuvieron mucho éxito!

dilluns, 9 de novembre de 2009

2a KDADA LLEIDATANA

Ja tenim aquí la segona kdada lleidatana. Animeu-vos totes les que no vau venir a la primera.
Ens ho passarem molt bé!!.

dia: DISSABTE 21 DE NOVEMBRE
hora: a partir de les 9:30 ....
lloc: CAFETERIA 4 PORTES
RAMBLA CORREGIDOR ESCOFET, 2
(cantonada amb Av.Tortosa)
25005 LLEIDA ( PARDINYES)

Per si algú no es situa us poso l'enllaç a google maps: cliqueu AQUI.


Ya tenemos aquí la segunda kdada leridana. Animaros todas las que no vinisteis a la primera. Nos lo pasaremos muy bien.

dia: SABADO 21 DE NOVIEMBRE 2009
hora: a partir de las 9:30 ....
lugar: CAFETERIA 4 PORTES
RAMBLA CORREGIDOR ESCOFET, 2
(esquina con Avda.Tortosa)
25005 LLEIDA (PARDIÑAS)

Por si alguien no se situa os pongo el enlace a google maps: clickar AQUI.


dimecres, 4 de novembre de 2009

FILS I FOB / HILOS Y FOB

Aquí teniu un altre cop els fils que he anat recollint durant tot l'any. A la vora veureu un fob ( així és més pijo) com l'anterior. Els homes no fan gaire cas de les labors, però les meves nenes ho volen tot!! així que aquest gosset és per les tisores o com a penjoll a la motxilla de la Marta.

Aquí tenéis otra vez más los hilos que he ido recogiendo durante el año. Al ladito vereis un fob (así queda más pijo) como el anterior. Los hombres no hacen mucho caso de nuestras labores, pero mis niñas lo quieren todooooo!! así que este perrito es para las tijeras o como colgante de la mochila de Marta.

diumenge, 1 de novembre de 2009

BUSCA TISORES / BUSCA TIJERAS

Tenia ganes de fer un detallet petit de la tardor o de Halloween, així que ahir per pasar-me el mono vaig fer aquesta carabasseta mini. Avui l'he montat en forma de busca-tisores o troba-tisores ( no se ben bé com es diu). Després vaig tota contenta i li ensenyo al meu home i em diu: i això per a que ho has fet? es un troba tisores li contesto, es posa a riure i em diu a molt bé així quan es perden les tisores també es perd aquest això, ja,ja.
La veritat es que té raó no serveix de gaire però com a mínim es decoratiu i a mi m'agrada molt com m'ha quedat. Es el primer que tinc.

Tenía ganas de hacer un detallito pequeño del otoño o de Halloween, así que ayer para quitarme el mono hice esta mini calabacita. Hoy la he montado en forma de buscatijeras o encuentra tijeras ( no sé muy bien como se llama). Despues toda contenta se la enseño a mi marido y me dice: ¿y esto para que lo has hecho? es un encuentra tijeras le contesto, se pone a reir y me dice a muy bien así cuando se pierden las tijeras tambien se pierde esto, ja,ja.
La verdad es que tiene razón no sirve de mucho, pero como mínimo es decorativo y a mi me gusta mucho como ha quedado. Es el primero que tengo.